6 Mart 2014 Perşembe

VPN servisindeki açık Android'i vuruyor!

İnternet kullanıcılarının can simidi gözüyle baktığı VPN teknolojisi, şimdi Android'i tehdit ediyor!

Android kullanıcılarına kötü bir haber geldi. Jelly Bean ve KitKat sürümlerini kullanan Android kullanıcıları VPN servisi üzerinden internete erişmeye çalıştıklarında büyük bir açıkla karşı karşıya kalıyorlar.
 
Hindistan'daki, Bilgisayar Acil Durum Müdahale Timi tarafından bildirilen açığa göre, hacker'lar VPN servislerini kullanarak Android'in güvenlik sistemini baypass edebiliyor ve telefona ulaşabiliyorlar.
 
 
Ayrıca bu servislerdeki şifresiz iletişimin tümü hacker'lar tarafından izlenebiliyor. Aslında izlenemeyen internet bağlantısı sağlamak için kullanılan VPN servislerinin Android'in iki sürümü ile yaşadığı uyumsuzluk nedeniyle oluşan açık şimdilik Android kullanıcıları için önemli bir tehlike oluşturuyor.
 
İsrail'li bir firma da bu güvenlik açığını bulduğunda önce Samsung Galaxy S4 telefonlarına özel bir sorun olduğunu düşünmüştü ancak Hindistan'lı güvenlik ekibinin araştırmaları sorunun tek bir telefon modeliyle değli, tüm işletim sistemiyle alakalı olduğunu ortaya çıkardı.
 
Google gerekli yamaları çıkarana kadar Android kullanıcılarına VPN servislerini kullanmamaları tavsiye ediliyor.

VPNTraffic-1 ap vpn Android için, 60+ Ülkede Server var. Hizli ve dengeli!

VPNTraffic-Internet engelini kaldır,Kapali Service leri kolayca gec! Bi Serveri sec baglan,  40+ fazla Server varya dünyada. pptp ve l2tp/ipsec destekliyo.

 

Facebook,Twitter ve Internet Siteler kapali olursa i Engeli ihtiyacınız varsa?

IP Adressini degistirmek istiyorsan?

BBC iPlayer bakmak istiyorsan dünyanin her yerinden?

Netlix ABD disindan bakmak istiyorsan?

 

VpnTraffic özellikleri:

Sadece bi kere basman lazim baglanmak icin, bedava kurulum!

Kullanıcı adı / şifreleri kaydetek, sadece ülkeyi secmen lazim!

Internet trafiği şifreler.

Hükümet ve kurumsal kısıtlamalari, Bypass konum tabanlı blokları engellemesini kaldırın kolayca.

Sinirsiz VPN server secmesi.

PPtp ve l2tp/ipsec destekliyo.

Wifi,3G,GSM ve tüm telefon hatlarla kullaniniyo.

 

Bir VPN hizmetinden isteyeceğiniz her şey bu serviste.

 

Siparişinizden önce servisimizi 3 gün deneyebilirsiniz.

• Sadece $1.99

• 
Yüksek Hız
• Tüm ülkelerde özel sunucular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.