16 Mart 2014 Pazar

Memleketimden Hulu & Netflix Streamleyenler.

Aranızda kaç kişi bu servisleri Türkiye'den kullanıyor bilmiyorum ama yine de bir sorumu sorayım, belki birileri çıkar.
Cihaz olarak Apple TV kullanıyorum, jailbreakli değil, direk içinde unblock.us'dan DNS yüklü, itunes store'u US yaptım bangır bangır giriyorum Netflix'e de Hulu'ya da.
Hulu müthiş bir kalite sağlıyor, gerçekten full hd televizyonda inanılmaz bir görüntü kalitesiyle takılmadan izleyebiliyorum günün her saati. Televizyonda da böyle, PC'de de, tablette de.
Gel gelelim netflix 240p'yi henüz geçebilmiş değil. Gerçekten TİKSİNÇ bir görüntü kalitesi var kullanmaya başladığımdan beri. Account settingsden kaliteyi hep HD ver dememe rağmen ne bilgisayarda ne televizyonda yakınından bile geçmiyor.
Hulu content eklemek konusunda inanılmaz bir servis ama dizilerin eski sezonlarını izlemek ya da film qheyfi yapmak için Netflix şart.
Aramızda var mı bu hizmetlerin ikisini de kullanıp görüntü kalitesi konusunda sıkıntı yaşamayan? Ya da yaşayıp düzeltmiş olan ve nasıl düzelttiğini ben aklımı kaybetmeden paylaşabilecek?



VPN kullanarak Amerikan IP adresi alın.

Amerika Birleşik Devletleri'nden nasıl IP adresi alabileceğinizi internette araştırırsanız bunu yapmanın bir çok yolu olduğunu göreceksiniz. Malesef ki bu çözüm yollarının çoğu istikrarsızdır. Kimi zaman işe yarar, çoğu zamansa güvenilmezdirler.

"VPN" bilgisayarınızı Amerika Birleşik Devletleri'ndeki sunuculara bağlayan bir çeşit tüneldir. Bu yöntemi kullanarak bağlandığınızda internet üzerindeki bütün aktivitelerinizi bir Amerikan IP adresi üzerinden gerçekleştirirsiniz. Böylelikle bölgenizde bulunan bütün yasakları ve engellemeleri aşmış olursunuz. Bir kez bağlandıktan sonra yapmanız gereken tek şey tarayıcınızı yeniden başlatmaktır. 

 

Peki bu sistemi nasıl kullanacaksınız?

"www.vpntraffic.com" adresini ziyaret edin. Amerika Birleşik Devletleri'nde çok sayıda sunucuları var. 1, 6 veya 12 aylık paketlerden birine kayıt olun. Kayıt olduktan sonra siteden indireceğiniz yazılım ile Amerika'daki sunuculardan birine bağlanın ve bütün engellerden kurtularak özgür internetin tadını çıkarın.

 

VPNTraffic-1 ap vpn Android için, 60+ Ülkede Server var. Hizli ve dengeli!

VPNTraffic-Internet engelini kaldır,Kapali Service leri kolayca gec! Bi Serveri sec baglan,  40+ fazla Server varya dünyada. pptp ve l2tp/ipsec destekliyo.

 

Facebook,Twitter ve Internet Siteler kapali olursa i Engeli ihtiyacınız varsa?

IP Adressini degistirmek istiyorsan?

BBC iPlayer bakmak istiyorsan dünyanin her yerinden?

Netlix ABD disindan bakmak istiyorsan?

 

VpnTraffic özellikleri:

Sadece bi kere basman lazim baglanmak icin, bedava kurulum!

Kullanıcı adı / şifreleri kaydetek, sadece ülkeyi secmen lazim!

Internet trafiği şifreler.

Hükümet ve kurumsal kısıtlamalari, Bypass konum tabanlı blokları engellemesini kaldırın kolayca.

Sinirsiz VPN server secmesi.

PPtp ve l2tp/ipsec destekliyo.

Wifi,3G,GSM ve tüm telefon hatlarla kullaniniyo.

 

Bir VPN hizmetinden isteyeceğiniz her şey bu serviste.

 

Siparişinizden önce servisimizi 3 gün deneyebilirsiniz.

• Sadece $1.99

• 
Yüksek Hız
• Tüm ülkelerde özel sunucular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.